دانلود کتاب سلام پاریس من

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

قالب وبلاگ
اشعار
اخبار صدا دانلود
کدهای جاوا
سخنان زیبا گالري عكس
دانلود نرم افزار دانلود فول آلبوم دانلود مجله الكترونيكي
دانلود کتاب الکترونیکی كتاب نرم افزار دانلود آهنگ ايراني دانلود فیلم شوی دانلود فیلم علم و فناوری متفرقه
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانلود کتاب سلام پاریس من

 

نام کتاب :  سلام پاریس من
نویسنده : کاوهزبان فرانسه
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  70
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : 789  Kb
توضیحات : زبان فرانسوی زبان رسمی ۲۹ کشور است و می‌توان گفت پیش از جنگ جهانی دوم خصوصا در زمینه‌های چون دیپلماسی، فرهنگ، بازرگانی، و ترابری زبان بین‌المللی به حساب می‌آمده‌است. برخی از کشورهائی که زبان فرانسوی زبان رسمی آنهاست عبارت اند از: فرانسه، الجزایر، کانادا، تونس، بلژیک و سوئیس. در فرانسوی کلمات فارسی نیز یافت می‌شود؛ از آن جمله می‌توان به کلمات «کاروان»، «یاسمین»، «بازار»، «وزیر» و «بخشش» اشاره کرد. در این کتاب یک داستان ساده در16 فصل مختلف ادامه پیدا میکند. و در آن به مکالمات رایج فرانسوی در موقعیت های گوناگون پرداخته میشود

دانلود کتاب خودآموز زبان فرانسه

 

نام کتاب :  خودآموز زبان فرانسه
نویسنده :  سمیر تورگانی
ناشر :  پارس بوکزبان فرانسه
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  13
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  990  Kb
توضیحات :   در كشور ما از ديرباز زبان فرانسه آموزش داده مي شده و در دوره قاجار به عنوان زبان دوم بعد از فارسي بكار مي رفته است ، با اعزام دانشجويان به كشور فرانسه براي تحصيل در رشته هاي مختلف در زمان رضا خان اين اعتبار و گسترش بيشتر از قبل قابل مشاهده بوده است ، تا آنجا كه دانستن زبان فرانسه در خانواده هاي متمول و رجال يك ضرورت محسوب شده و اكثر فرزندان اين خانواده ها از معلمين خصوصي براي آموزش اين زبان بهره  مي برده اند . در سالهاي اخير نيز استقبال فراواني از اين زبان به عمل مي آيد و دانشگاهها و موسسات خصوصي و غير خصوصي زيادي به آموزش اين زبان مي پردازند ، كه از جمله مي توان كانون زبان ايران را نام برد كه در حال حاضر معتبرترين موسسه با استانداردهاي روز دنيا براي فراگيري زبان فرانسه در ايران محسوب مي شود و در حال حاضر در كليه سطوح خدماتي را به زبان آموزان ارائه ميدهد .

دانلود کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

گرامر انگلیسی

نام کتاب :  آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی
نویسنده :  امیر حسین اخوت
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  45
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  431  Kb
توضیحات :   کتاب فوق گرامر زبان انگلیسی را از صفر تا سطح متوسط با زبانی ساده و مثال هایی متنوع به خواننده آموزش می دهد. این کتاب می تواند مکملی برای سیستم های آموزشی دیگر باشد.

دانلود کتاب آموزش خط میخی فارسی باستان

خط میخی

 
نام کتاب :  آموزش خط میخی فارسی باستان
نویسنده :  فرهاد نیلوفری
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  15
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  1,210  Kb
توضیحات :  میخی به آن دسته از خطوط (دبیره‌ها) گفته می‌شود که نمادهایی شبیه میخ دارند. خطوط میخی متفاوتی وجود دارند که برای نوشتن زبانهای مختلفی به کار می‌روند. از گونه‌های مختلف خط میخی می‌توان به میخی سومری، اکدی، ایلامی، اوگاریتی اشاره کرد و همچنین خط میخی هخامنشی که برای نوشتن فارسی باستانی بکار می‌رفته‌است. تمام خطوط میخی که تا کنون رمزگشایی شده‌اند از چپ به راست نوشته می‌شوند. این خط که برخی معتقدند مبنایی اندیشه‌نگاشتی دارد، در همه کشورهای آسیای غربی بکار می‌رفته‌است. پژوهشگران، سومریان را ابداع کنندهٔ خط میخی می‌دانند.

دانلود کتاب آموزش خط پهلوی

آموزش خط پهلوی

نام کتاب :  آموزش خط پهلوی
نویسنده : فرهاد نیلوفری
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  13
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  1,580  Kb
توضیحات :   خط پهلوی نام یک دستهٔ کلی از دبیره‌هایی است که برای نوشتن زبان(های) فارسی میانه (شامل پهلوی اشکانی) به کار می‌رفته‌اند. تمام این خطها ریشه در خط آرامی دارند[۱] و مانند آرامی از راست به چپ نوشته می‌شده‌اند.  دبیره‌های پهلوی را معمولاً به زیرشاخه‌های زیر تقسیم می‌کنند:
پهلوی اشکانی (کتیبه‌ای و گسسته‌است)
پهلوی ساسانی (یا پهلوی زرتشتی)
پهلوی گسسته (یا پهلوی کتیبه‌ای)
پهلوی پیوسته (یا پهلوی کتابی)
پهلوی زبوری یا مسیحی
این دبیره‌ها گرچه اصل و ریشه‌ای یکسان و شباهت‌هایی با هم دارند، تفاوتشان به حدی‌است که جداگانه از آنها یاد شود. خود واژهٔ پهلوی برگفته از پهلو است که خود صورتی از واژهٔ پرثوه (که صورت باستانی واژهٔ پارت است) می‌باشد. به طور کلی خط پهلوی خطی پر ابهام به شمار می‌رود و ابهام بعضی گونه‌های آن نظیر پهلوی کتابی بیشتر از آنِ بقیه‌است. در گونه‌های منفصل بیشترین جنبهٔ ابهام به علت دلالت یک نویسه بر چندین واج است؛ مثلاً در پهلوی ساسانی کتیبه‌ای نویسهٔ «r » می‌تواند دلالت بر صامت «ر» «و» یا مصوت «او» کند. در گونهٔ متصل علاوه بر این گونه ابهامات مشکل دیگری نیز پدیدار می‌گردد: اتصال چند حرف به یکدیگر باعث شباهت مجموعه حروف به حرفی دیگر می‌شود.

دانلود کتاب مکالمات روزمره انگلیسی به روش خارق العاده

آموزش زبان

نام کتاب :  مکالمات روزمره انگلیسی به روش خارق العاده
نویسنده : محمد رشیدی
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  4
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  259  Kb
توضیحات : TEC Method سیستم آموزشی جدیدی است که برای اولین بار فکرافزارهایی به سبک لایتنر را نوشتاری کرده و نیاز به وسایل گرانقیمت و حجیم را مرتفع ساخته و آن را در غالب چند کتاب، کتابچه و فلش کارت عرضه نموده است. البته در این جا تمام جملات مربوط به کتاب اول، یکجا و بدون رعایت روش TEC Method آورده شده است. TEC Method از بین چهار رکن اساسی یادگیری (یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) رکنِ نوشتن (writing) را محور قرار داده و به این وسیله قصد دارد سه رکن دیگر را همزمان و همراستا با آن درگیر سازد. زیرا هنگام نوشتن انسان ناخودآگاه با خود حرف میزند (یک مکالمه درونی)، بعضیها زیر لب و بعضیها ذهنی (speaking)؛ سپس زیر لب گوییها یا گفتار های ذهنی از طریق گوش یا مغز شنیده میشوند (listening)؛ و زمانی که مینویسیم، یک بار دیگر با چشم آن را میخوانیم (reading).

دانلود کتاب آموزش گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

گرامر انگلیسی

نام کتاب : آموزش گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی
نویسنده : سعید عنایت پور
ناشر پارس بوک
زبان کتاب : پارسی          
تعداد صفحه29
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : 272  Kb
توضیحات : اولين گام در جهت آموزش زبان، يادگيری گرامر ميباشد. خوشبختانه کتابهای بيشماری در زمينه زبان انگليسی و ساير زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شايان ذکر در مورد اين جزوه اينست که مطالب از سطح بسيار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالايی آموزش داده ميشود لذا برای افراد مبتدی بسيار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگليسی را به خوبی آموزش ديده اند ميتوانند از اين مطالب به عنوان يک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل ميدانند استفاده کنند. وجه تمايز اين جزوه با ساير جزوات گرامر موجود اينست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگليسی را مکالمه کند و خواننده قويتر بهبود چشمگيری در مکالمه خود احساس نمايد. تفاوت ديگری که خواننده در حين مطالعه اين جزوه درخواهد يافت اينست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی ميباشد در اين جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بيان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها يا درس قيد، نه به طور تکراری بلکه با روندی پيشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بيان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول ساليان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هيچ اثر انتشاراتي يا علمي بدون اشتباه نمی باشد در اين جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که اين موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانيد.

دانلود کتاب نکات و ایده هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

 

 زبان انگلیسی
نام کتاب :  نکات و ایده هایی برای یادگیری زبان انگلیسی
نویسنده : هادی - ص
ناشر :  پارس بوک
زبان کتاب :  پارسی         
تعداد صفحه :  9
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  1,440  Kb
توضیحات :  در این مقاله که ترجمه شده از سایت معتبر englishclub.com می باشد،نکاتی ارزشمند و ساده ای را برای زبان آموزان جهت یادگیری سریعتر زبان انگلیسی بیان کرده است. در پایان این مقاله نیز تجربیات شخصی زبان آموزانی که در آزمون تافل نمره مطلوبی کسب کرده اند، گنجانده شده است

دانلود کتاب آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

گرامر زبان انگلیسی

 
نام کتاب : آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی
نویسنده : کلوب زبان
ناشر پارس بوک
زبان کتاب : پارسی
تعداد صفحه : 80
قالب کتاب : PDF 
حجم فایل :  663 Kb
توضیحات :  مسلما نمی توان اهمیت دستور زبان را در یادگیری هر زبانی نادیده گرفت . شاید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی روشی مهم و کارآمد در یادگیری هر زبانی باشد ولی در واقع وقتی شما اولین جمله را ، به زبان تازه آموخته ،  به زبان می آورید ، آن چیزی که مهارت شما در زبان را نشان می دهد ، رعایت قواعد دستوری و گرامر است که متاسفانه بسیاری از زبان آموزان از آن غفلت می کنند . در این مجموعه هر آن چیزی که در گرامر زبان انگلیسی وجود دارد به صورت درس به درس آموزش داده می شود . 

دانلود کتاب آموزش مکالمه ترکی استانبولی

 

آموزش مکالمه ترکی استانبولی

نام کتاب : مکالمه ترکی استانبولی
نویسنده : آتیلا
ناشر پارس بوک
زبان کتاب : پارسی
تعداد صفحه : 40
قالب کتاب : PDF 
حجم فایل :  2,600 Kb
توضیحات : ترکی استانبولی ( به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi ) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است. ترکی استانبولی عمدتاً توسط ساکنان و مهاجران ترک‌تبار ترکیه و تعدادی دیگر از کشورها تکلم می‌شود. حروف الفبای ترکی استانبولی، از بیست و نه حرف از حروف لاتین تشکیل شده است. که با تغییرات جزئی بصورت الفبای ترکی در آمده است. کتاب آماده شده شما را با مکالمات روزمره این زبان آشنا میکند.

 


ليست صفحات


تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 468
            کل نظرات کل نظرات : 37
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 16

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.17.150.163
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                رویارویا - (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_

                انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ می رود

                دست دلم می لرزد

                اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد

                دلم می خواهد همیشه بگوید :

                "یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور..."

                (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_ - 1390/11/18
                سایتسایت - با سلام
                قابل توجه شماهایی که وبلاگ دارین و خودتون یه زیر مجموعه به حساب میاید . راه اندازی سایت برای شما با قیمت 50 هزار تومان نمونه راه اندازی شده www.tafrihi.con وهمراه با سیستم مدیریت محتوا که شما هر وقت بخواین میتونین سایتتونو به روز کنید .
                مزیت های سایت :
                1. خودتون مدیر دائمی وقانونی میباشید.
                2. با استفاده از تبلیغات میتوانید درآمد زایی کنید.
                3. بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود بیاورید
                4. و....
                برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر مراجعه کنید :websiteaaa70و یا با شماره 09385867360 - 1390/11/18
                sajadsajad - با سلام اگه بلینکمت منو میلینکی
                من هر روز اپم و موزیک و وی پی ان های رایگان جدید میزارم - 1390/11/8
                RoyaRoya - سلام آقا سهیل
                موفقیتت رو در زمینه وبلاگ تبریک میگم
                کم پیدا شدی
                دیگه سر نمیزنی
                بازم بیا و نظر بذار
                منتظرت هستم
                یادت نشه - 1390/11/7
                سلطان عشقسلطان عشق - کاش دنیا یکبار هم که شده

                بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

                این بردهای تکراری برایش؟!...
                - 1390/11/1
                موسيموسي - سلام وب قشنگي داري ممنون - 1390/10/24
                mohsenmohsen - سلام. وبلاگ قشنگی دارید.
                اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم.
                لنیک کردی خبر بده.
                ممنون
                - 1390/10/22
                امینامین - با کمال افتخار لینک شدید

                - 1390/10/11
                امینامین - سر بزنی خوشحال میشم دوست من و لینک کردی خبرم کن - 1390/10/10
                hadihadi - سلام دوست عزیز ممنون از وبلاگ خوبی که طراحی کردید به وبلاگ ما هم سری بزنید ما برای شما معتبرترین سایتهای درامد زا را معرفی می کنیم. تشکر
                bir-sevgi.loxblog.com - 1390/10/10

                درباره ما

                  صدا دانلود
                  به ►3DaDL◄ خوش آمديد

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به صدا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف